onsdag 24. september 2008

enda en slitsom skoledag!

ja, nå sitter jeg da her med Silje & Melina fra klassen min :) Vi sitter å ser på morsomme videoer fra Youtube da ;P så har latterkrampe så det holder her :D
haha , Line er nå i Tyrkia om ikke lenge :O hun er heldig ass! kommer til å savne deg
<33 Jaa, nå er det ikke så lenge igjen til Høstferien , har noen ønsker om hva jeg skal kjøpe meg på båten eller i køben :) De to buksene er fra BikBok , og jeg vil ha en mørk og en lys, og de skal være stram nederst i beina :D fine bukser!
Og den genseren elsket jeg! fra Bikbok den også:D
nå blir det shopping på Andrea i køben gett ;) Og hyttetur rett etter køben da :D

Dere skal forno i ferien da søtiser ?

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

I ferien skal jeg gjøre masse kjekt med venner og kjæresten, gleder meg :D

Karoline sa...

Jeg skal bare slappe av med venner i ferien jeg <3