torsdag 9. oktober 2008

Hei igjen!

Jeg er nå på skolen for første gang denne uka , siden jeg ble syk natt til Mandag , ikke så moro . Jeg ser fram til helgen , helgen blir følgende:
Fredag - Skal på kino med kjæresten , se Fritt Vilt 2 & være med pus.
Lørdag - Skal jeg ikkeno spesielt , være litt med kjæresten tror jeg.
Søndag - Rydde rommet mitt , og gjøre klart til Mandagen.
Jeg synes det var vanskelig å dra på skolen idag, siden jeg har vært syk , utrolig sliten og det. Også er jeg litt skuffet og lei meg pga noe som skjedde igår, men det trenger vi ikke si mer om. Idag skal jeg til kjæresten min , vi skal vel ikke gjøre noe spesielt, siden jeg er ikke så godt humør idag :( . Pga visse ting .

Ellers har jeg det bra, nærmer seg høsten nå og jeg har snart bursdag, driver å tenker på hva jeg ønsker meg til Jul & Bursdag . Også vil jeg feire kanskje, men bare ta med noen venner ut for å feire litt.
Og jeg må finne meg en jobb! men hva slags jobb ?
Jeg liker ikke sitte bak kassa, fordi jeg har matteproblemer , så jeg vil ha en lettvinn jobb men med ganske grei lønn :)
Dere får bare komme med forslag om hva jeg kan skrive om på bloggen min :)

Nå skal jeg ha time , så kan kanskje blogge senere :)

1 kommentar:

Karoline sa...

Nå er det LENGE siden du har blogget..<3