torsdag 11. september 2008

det er kaldt!

fy søren, det er jo kjempe kaldt ute ! og inne også, og jeg fryser ihjel trur jeg .
Jaja, men over til noe annet. Imorra er det helg, skal til kjæresten min og være der hele helgen! gleder meg utrolig masse (: Så nå skal jeg bare pakke en liten bag og ha med til han ;)
Resten av kvelden skal jeg se Åndenes makt , om det går idag :)
Har akkurat tatt meg en deilig varm dusj , frøys så veldig .

Igår var jeg med mamma inn til Oslo en tur, hun skulle møte sin Kusine , men fra sin biologiske far , og det var kjempe koselig. Vi var på Egon's en tur , spise Tortilla chips , og drakk cola :) trur jeg og mike fløy på do en del ganger da ass xD Vi skulle egentlig kanskje dratt hjem 22.00 tiden , eller no , men neida vi blei til det stengte vi :P 5 på tolv ble vi kasta ut av Egon. Hehe ;P men det var kjempe koselig, var hjemme rundt kl 2 inatt, fordi mamma kjørte mange omveier ( de vanlige veiene var stengt pga noe saker ) . Så inatt har jeg så vidt sovet :( uff . Så er veldig veldig sliten nå :) men det går som regel over.

Ting jeg ser frem til:
Høstferien
Shopping tur til køben med mamma og tante :)


sååe .. om dere lurer på noe spess , så bare spørr så skal jeg svare veit dere ;)
Hva skal dere til helgen da søtiser ? <3

Ingen kommentarer: