tirsdag 9. september 2008

Koselig dag :) + usikker

Jeg er så utrolig gla jeg gjennomførte Tv programmet jeg har vært med i :D så utrolig stolt av meg selv , må jeg nesten si!:)
Nå har jeg nettopp stripet håret til kjæresten min :) Håper det blir ett fint resultat av det :)
Så skal vi se litt tv, og kose oss !:)
Ser han ikke før torsdag kanskje, imorra skal jeg ikke noe spesielt egentlig .
Nå for tiden har jeg en sånn rar følelse inni kroppen min , bestandig kommer den! vet ikke hva det er , men den gjør meg usikker og jeg får vondt .
gråter ofte av ting jeg ikke burde grått for, vet ikke hvorfor det er sånn her :(
Menmen . helgen blir kos, skal til kjæresten og være der hele helgen! <3 elsker han :)
Nå skal jeg slappe av , oppdaterer enten imorgen eller seinere ikveld ;P

Ingen kommentarer: