mandag 8. september 2008

Heisann!

Hei på dere!




Som dere vet begynner ''I de beste familier'' på Tv2 idag kl : 20.00 , for de som vil se på :) Jeg & min famile er med der idag . Gruer meg , men samtidig er det en deilig følelse også.



Det er jo tross alt en time siden jeg kom hjem fra skolen, er utslitt, våknet kl 06.00 idag , fordi mamma og pappa skulle på God morgen norge idag , og de vekte meg . Så idag må jeg nok legge meg litt før enn vanlig :)






Skal jo selfølgelig se Top Model ikveld også :) Jeg bare elsker det programmet!


Gleder meg masse allerede !




Senere ikveld skal jeg og mamma, pappa, lillebroren min og søstra mi spise godteri og slikt :) fordi vi skal ''kose'' oss med å se på tv programmet vårt :) hehe , blir rart å se seg selv på tv men.


Så imorra skal jeg møte kjæresten , vi skal vel ikke gjøre no spesielt, men gleder meg ufattelig mye til helga :) Da skal jeg overnatte hos han <3>

Kan hende jeg oppdaterer litt senere ikveld , men nå skal jeg hoppe i dusjen :) og ta meg en god kopp med Te <3>





4 kommentarer:

Unknown sa...

Så moro :d

Anonym sa...

så stilig ! kjendiser dere nåa :D

Adea sa...

Hehe , jepp blir jo litt spennedes også da :) gruer meg jo litt:)

Camilla Didriksen sa...

Wow, jeg så faktisk på det i dag, og er innom bloggen din for første gang nå! Litt artig :D