søndag 7. september 2008

Liten , liten update :)

Imorra er det da skole ;/ og jeg gruer meg utrolig mye, fordi jeg har gym, og når jeg kommer hjem er jeg på tv seinere på kvelden. dagen imorra blir som følgende :
07.00 - Stå opp
07.15 - Sminke meg & Kle på meg
07.30 - Spise hvis jeg orker no spess
07.45 - Gå til bussen
08.30 - På skolen
15.35 - Hjem igjen .
så dagen blir altså sånn fremover denne uka og, utenom Torsdag, da slutter jeg 11.45, det er digg ass! hehe , her sitter jeg da å skriver usminka og typen er her <3 :)
Orker aldri sminke meg på søndager, hvis det ikke skjer noe spesielt liksom.
hehe . Men oppturen er faktisk at til helgen skal jeg være hos kjæresten min en hel helg <3 !
i can't wait :) Vi skal vel gjøre noe koselig da , hehe .
Hvis noen vil spørre meg om ting, så bare å spørre . så skal jeg svare så godt jeg kan :)

andrealovisee.

1 kommentar:

Emelie sa...

Heihei!
Så fin blogg du har;p

Skolebloggen min er ikke no spess, men hvis u vil ta en titt så kan du godt det www.emelie-skoleblogg.blogspot.com

Så søt du og kjæresten din var:D Dere har vært sammen leeenge<3

Ha en fin kveld<3