lørdag 6. september 2008

En liten update (:

Idag var jeg & pus å så Get Smart på kino i lillestrøm! Den var kjempe bra :D ble overassket, det er en blanding av action og veldig mye komisk i det :) synes den var kjempe kul.
og jeg kan anbefale den til dere , om å se den!

Ellers så har jeg og kjæresten min vært oppe på Hovinhøgda, møtt noen venner og spilt litt fotball , det var veldig koselig :)
Gruer meg utrulig til mandan, da er jeg og familien min på tv !
Kl 20.00 på tv2 går I de beste familier , så om de som vil få med seg det, så ja værsego *flau*
vel imorra ( søndag ), har jeg ingen spesielle planer akkurat, jeg skal møte kjæresten min , også vet vi ikke helt om jeg skal til han eller han til meg :) det ser vi ann! Gleder meg allerede til neste helg! Da skal jeg være hos kjæresten min kanskje hele helgen! vi skal kose oss masse:) hehe ..
Jaja, men den tar vi som det kommer. Håper alle dere søtnoser der hjemme har hatt en fin helg og kveld :)
Mange klemmer fra meg <3

Ingen kommentarer: