mandag 22. september 2008

Gleder meg utrolig!

Nå sitter jeg på skolen =P Har Produktdesign eller hva det nå heter .
Sitter å tenker på kjæresten min da <3 hihi :) Her på skolen lager vi nå en krakk , jeg lager en krakk som er rosa og hvit . med Dødningshode, den er søt men samtidig litt småskummel =P haha .. Idag skal jeg bruke dagen min på bare å slappe av hjemme, møter kjæresten min imorra :) Denne uken & neste blir Topp! :)
Mandag - Slappe av hjemme
Tirsdag - Møte Kjæresten minsin<3 style="font-weight: bold;">
Onsdag - Skrive norsk stil på skolen
Torsdag - Typen har oppkjøring , jeg slutter kvart på tolv og skal rett til Tannlegen :)
Har også Høstferie da!
Fredag - FRII ! <3 Skal ta bilder i enten oslo eller noe , ( det er til skolen )
Denne uken blir faktisk ganske bra! :) hehe .

Neste uke er det jo høstferie , skal mye rart jeg (: Skal først en tur til København med mamma og tante ;P Det kan bli ganske moro, har fått penger nå så skal shoppe masse!:D










Deretter den dagen jeg kommer hjem fra danmark, skal jeg , mike , marie og kanskje anders på tusenfryd , men det ekke sikkert ennå :)
Håper det faktisk! det hadde vært moro !

Dagen etter, drar jeg videre med mike + besteforeldrene hans og mamman hans , til hytta hans :) det er så koselig der! Kjøre 4-hjuling og sånn!:D Blir koselig!
Gleder meg masse.

Nå til helgen skal jeg sove hos mike <3 håper han har lappen , så vi kan kjøre litt rundt her og der <3 Lykke til pus :)
Nå har jeg snart midttime , blogger kanskje ikveld, eller så gjør jeg det imorgen :) <3

Ingen kommentarer: