lørdag 20. september 2008

lørdag folkens!

Jeg har akkurat kommet hjem fra Solør , 90års lag :)
og det var ganske koselig .. Våknet kl 11 idag , var deilig å endelig kunne sove lenge!
så sminket jeg meg og fikset meg og vi dro til Solør som ligger en time unna Kongsvinger :) besøkte min oldemor som fylte 90år! spiste koltbord og kaker der :)
var litt ute der og lekte med søsknene mine xD
når kl nærmet seg 5, så tok vi turen hjemover igjen :)
På veien hjem ringte vi Sibylla i lillestrøm for å bestille Kebab , også dro vi deretter innom butikken for å kjøpe litt cola :)
Da vi kom hjem, fikset jeg litt smått på kaninene våre :) Også gikk vi inn å spiste mat :)
nå sitter jeg da her å skriver ;D hehe . resten av kvelden skal jeg bruke tiden på å se på tv , spise godteri og bare slappe av sånn generelt :) Se på masse filmer og kose meg!
Imorgen kommer kjæresten min <3 hakke sett han siden Torsdag , siden han er på Lanparty på en skole :) så det blir godt å se han igjen! :)

tenkte at neste innlegg skal jeg svare på spm , så bare spørr ivei :D

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Heisann! :)

Den headeren jeg har nå, det er bare et bilde kjæresten min tok av meg! Har ikke brukt noe program til å redigere det med faktisk, men ellers pleier jeg å bruke photoshop :)

Overskriften til innlegget det laget jeg i photoshop :) Det er masse fine skrifter der, så legger jeg det inn som et bilde i innlegget :)

Fin blogg btw! (:

Karoline sa...

Hvor høy er du?
Hvem ser du mest opp til i verden?
Hvor vil du aller helst reise?

Adea sa...

Camilla - Hei igjen ja !:)
Ja okei, synes headeren din er så fin, og du klarer så mye . :) men du har vel hatt blogg lenge kanskje du ?
Har ikke photoshop , men skal innstallere det når jeg får låne cd'en av kjæresten min :) Så prøver meg litt da :)

Tusen takk, din er fin din også <3 !


Karoline - Jeg har svart deg på bloggen min :) Bare å komme med mer :)