torsdag 4. september 2008

Gutten min<3

Tenkte jeg bare skulle snakke si litt om verdens vakreste gutt, har elsket han i over 2 år nå, og elsker han ennå! like høyt:) Vi har jo nå vært sammen i 2år & 6mnd, helt fantastisk gutt!

Vi har gjort så utrolig mye sammen:) ææ, jeg elsker han !! Gutten min, du er fantastisk . du er min soulmate , jeg kan ikke leve uten deg , du er så utrolig fantastisk at du aner ikke! Jeg håper det er oss to mange år til, <3>

Nå skal jeg si litt om hvordan dagen jeg og pus ble sammens med på:)





Det startet med at jeg kom til han den 02.03.06 .. Vi var litt sjenerte i begynnelsen .. Vi satt i senga di å så på film .. Vi holdt hender en stund , og så film .. Det var sånn, jeg merket vi begge flyttet oss nærmere hverandre hele tia , det var så søtt ;) .Plutselig lener han seg over meg å kysser meg , det var så romantisk ! <3>


Ingen kommentarer: