torsdag 4. september 2008

Hei søtingene :D

Ja, nå er det snart helg! og jeg gleder meg endelig til å kunne slappe av :)
Til helgen så skal jeg først til kjæresten min imorgen, så skal jeg spise middag & sånt der :)
Lørdagen skal jeg & mike ut til lillestrøm eller noe sånt, kanskje en kino og spise ute :) gleder meg masse. Idag hadde jeg faktisk planer om å rydde rommet , vaske litt her og der:)
Ser frem til Høstferien, da skal mike ta oppkjøring også skal jeg, mamma & tante til København på shoppingtur ;) Resten av ferien går til hytta til mike , det blir også veldig koselig:)


Hva gjør dere da søtinger? :)

2 kommentarer:

summertime, baby! sa...

jeg gjør ikke så mye , ser på bloggen din :- )) og sitte her (aa' tihi.

Adea sa...

Ntå <3 :) tihi .. Legg meg til som link på din blogg da :)