søndag 14. september 2008

Helgen er over :(

Usj ! Hater at helgen alltid skal være over, kan man ikke få noen dager til fri ? :)
Denne helgen har jeg gjort masse moro (:
Fredagen: så ble jeg & kjæresten min kjørt til han på ettermiddagen , jeg skulle sove der (: men vi skulle først opp til besteforeldrene hans, og spise deilig biff med mye godt tilbehør ! NAM!!! :) Det var skikkelig godt!
:) Vi var der til ganske seint, når vi kom hjem igjen gikk vi på rommet hans og så på tv , jeg sovner selfølgelig i senga hans .. med klær på meg xD ! det verste var at jeg pleier alltid å skal gå på do og sånt før jeg legger meg, jeg hadde sagt til mike at jeg skulle ligge å slappe av litt .
så etterhvert prøver han å få liv i meg, men det er ikke mulig :) fordi jeg sov som en stein!
Lørdagen : Var jeg også hos mike, sov over hele helgen :) Den dagen dro vi inn til Oslo i bursdag til Ronja ( som er lillesøstra til mike ) Det var veldig koselig!
Hehe :P Utover kvelden koste vi oss !:) hehe
Idag : Hittil har jeg vært hos mike, kom hjem kl 3 , han ble med meg hjem hit. og er her ennå <3 han skal snart dra :( ser han ikke før om 3 dager , til helgen skal han på IP , menmen :(

Hvordan har helgen deres vært ?<>

Ingen kommentarer: