søndag 14. september 2008

Synes dagene går utrolig sakte for tiden! Hva skjer med det a ? =P
Jeg har ca lagt ut en plan for uken:
Mandag: Skole , rydde rommet mitt xD Kjøpe meg ny vinter / høst jakke :)
Tirsdag: Skole , og slappe av for det meste :)
Onsdag: Skole, Kjæresten min kommer til meg :)<3
Torsdag: Skole, Kjæresten kommer <3
Fredag: Skole, Kanskje møte kjæresten litt før han skal på Ip.
Lørdag: .. den er jeg ikke helt sikker på ennå xD men finner alltids på noe !
Søndag: Møte kjæresten igjen! :D <3 Skal til han!

Jeg tok også med helgen!

Kom også på at , jeg har snart bursdag ! I desember, føles som det snart kommer snø, jeg elsker snø! :) Har allerede hatt julestemning!:) hehe .
Jeg føler meg ganske liten egentlig da :( blir bare 17år! menmen. :) sånn er livet ;P
Denne uka her vil bli stressendes , det kan jeg love dere alle!
:) Har to eller tre prosjekter som skal fikses ferdig og i tillegg til det har jeg lekse i norsk :P en framføring på 5min , og jeg skal velge noe med kunst . en kunstner eller noe :) Noen som vet om en bra kunstner , som ikke er så veldig mye stoff om ? :)

Ny update !
Jeg skal på Ulvetur i sverige den 14 -16 nov :D da skal jeg klappe ulver!:D
vi bor på ett hotel, kjæresten er med , søstra , mora og mange venner fra mamman hans :) blir kos! vi blir ca 30stk . Så blir buss dit :)
Skal også være med på hyttetur til sverige med mike og familien hans i Høstferien<3

Snakkes ;D

Ingen kommentarer: