fredag 19. september 2008

nå er helgen her

som dere vet så har jeg ikke blogget i det siste, har ikke orket desverre men nå er jeg her igjen .. nå er helgen her igjen , jeg er trøtt , sliten og har vondt. Ikke akkurat en fin start på helgen.
Denne helgen trur jeg kan bli ganske så avslappende og kjedelig :)
Idag skal jeg vel egentlig bare slappe av, spise Taco , rydde rommet mitt :)
Bare slappe av , ser kjæresten min på Søndag:) Da skal vi slappe av og kose oss!
Imorgen så skal jeg innover til Solør , som ligger på Flisa :) Nesten ved hytta mi .
Min oldemor har bursdag, og blir hele 90år , det er gammelt!:) Men det blir bare kaffe og kaker :)
Også skal vi hjem igjen, resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal bruke den på . Er bedt på jentekveld på sørumsand, men er ikke helt i slaget . =/ siden jeg har mensen, så blir jeg ufattelig dårlig av den. Vil savne kjæresten masse ,<3 forresten er han på IP, sånn datalan ;)
Hva skal dere gjøre fornoe i helgen da ? :)

Ingen kommentarer: